-->
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

اتصل بنا


جميع الحقوق محفوظة

A43ar

كلمات قصيدة "متكرهنيش" أميرة البيلي

كلمات قصيدة "متكرهنيش" أميرة البيلي

    كلمات قصيدة "متكرهنيش" أميرة البيلي

    ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، و‏‏منظر داخلي‏‏‏

    كلمات قصيدة "متكرهنيش" اميرة البيلى :


    متكرهنيش .. عشان اقسم ب اني خلاص انا هبعد... لاكن ارجوك متوحشنيش .. عشان البعد ليك راحة .. وقلبك.. لازمو ده جراحة وجراحة القلب .. ليك بعدي متمسكنيش .. ومش راح اقول ف يوم انك محبتنيش .. لاكن بالعكس حبتني .. وضمتني...ف عز البرد والوحدة .. ف عز الخوف لقيت طيفك .. انا اسفة .. انا اسفة .. وانا عارفة وبئولها ليك اهو جهراً انا والله مابلومك... ولا هلومك ..ولاهخونك ..ولا حتي هكون وياك ... انا انا تعباك ... انا تعباك فسبني امشي عشان ترتاح.. انا ف كل المشاهد .. ليه طلعت الشر والدباح .. انا سبتك .. انا سبتك وعارفه اني سبب حرتك. .. وعارفه اني سبب حرتك .. وجودي سببه تكشيرتك .. فلازم اختفي عمدا. .. فلازم اختفي عمدا .. انا بشبه لكون عاصي .. مجاش اودام .. انا تلفان ومش راح اجيب ف يوم سيرتك.. ب اي كلام مهواش فيك.. ومش راح اقول ف يوم خليك .. عشان م ال صعب اتنازل عن وعدي ب اني لازم اتنحي عشان ترتاح وهقفل كل باب بينا وهرجع كل حزني مباح ... وعارفه اني أذيت قلبك ... ومش راح اكون ف يوم جمبك... وسبت ايديك عشان عارفة بدوني هتبئا احسن حد ... انا مش طالبة منك رد... انا مش بشكي ف كلامي ... ولا بحكي عشان نرجع انا مش طالبه غير تسمع ... وبعدك يعني هتعامل هحاول اعيش لاكن برضو متكرهنيش وبفتح كل يوم صورتك... وبفتح كل يوم صورتك ... واشوف مين رد قالك حلو ... ومين قالك يواد انت ... وامتي بقيت جميل يعني ... وبتضايق اوي لما الاقي واحدة بتئولك كلام مادح... كلام مادح .. فيوجعني .. بحس بشرخ فيا ودبح.. بحس بشرخ فيا ودبح .. عشان كام كلمة فيك كالمدح .. بغير لسه وقصة حبي ليك لسه .. ولسه بتيجي ع بالي ف كل كلام واقول لفلان دكان راجل وكان نكدي.. لكنه جميل وكنت بميل ع كتفه فيوم ما يجي ف يوم جمبي وكان محبط...وكان سلبي.. لاكن ف عيونه في ضلة تغطيني وتحميني مبتسبنيش متكرهنيش

    إرسال تعليق